"...nevracaj sa, kým soľ nad zlato nebude!"
Povestná veta z Dobšinského rozprávky, ktorá nás inšpirovala k vytvoreniu vlastnej podoby tohto klasického príbehu.
Princezná Maruška nás presvedčí o tom, že soľ je skutočne vzácnejšia než zlato. Vďaka múdrym radám tajomnej starenky sa jej podarí kráľovského otca presvedčiť o slanej pravde, ku ktorej kráľa privedie aj neschopnosť hradného kuchára - variť bez soli.
Rozprávočka je plná známych melódií zo svetových divadelných pódií, pričom v nej stretnete tajomnú starenku, Milánskeho kuchára Bernarda a samozrejme pána kráľa s jeho troma dcérami: Vandou, Borkou a Maruškou.
Dĺžka podujatia: 50 minút
Rok výroby: 2021
Krajina pôvodu: Slovensko
Žáner: pre deti
Dátum lokálnej premiéry: 2. apríl 2023
Všeobecné obchodné podmienky Mesta Poprad
Všeobecné obchodné podmienky upravujú právny vzťah pri predaji vstupeniek medzi zákazníkom na strane jednej a Mestom Poprad, so sídlom Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, IČO: 47379359, DIČ: 2023837684, IČ DPH: Mesto Poprad nie je platcom DPH, SK 2021031144 – zdaniteľná osoba registrovaná pre daň podľa §7a zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, tel. číslo: +421 052 7722255, e-mail: kultura@msupoprad.sk, na strane druhej, a to výlučne pri nákupe vstupeniek cez internet prostredníctvom rezervačného systému Ticketware prevádzkovaného mestom Poprad.
1.1. MESTO POPRAD je organizácia verejnej správy, ktorého jednou z úloh je zabezpečovať a sprístupňovať kultúrne a vzdelávacie podujatia širokej verejnosti. Hlavným cieľom rezervačného systému Ticketware je uľahčiť záujemcom rezerváciu a nákup vstupeniek na vybrané kultúrne podujatia cez internet.
1.2. PODUJATIE je verejné kultúrne podujatie alebo divadelné predstavenie, koncert alebo spoločenská akcia kultúrneho charakteru, na ktoré sa prostredníctvom systému Ticketware prevádzkovaným mestom Poprad predávajú alebo rezervujú Vstupenky (ako sú definované nižšie) a ktoré organizuje alebo usporadúva Usporiadateľ (ako je definovaný nižšie).
1.3. USPORIADATEĽ ( oddelenie kultúry Mesta Poprad ) je subjekt usporadúvajúci alebo organizujúci Podujatie. Uhradením ceny Vstupenky, t.j. zakúpením Vstupenky vstupuje Zákazník ako majiteľ Vstupenky do právneho vzťahu priamo s Usporiadateľom vybraného Podujatia. Informácie o Podujatiach a o usporiadateľovi sú uverejnené na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk alebo www.visitpoprad.sk. Právny vzťah medzi Usporiadateľom Podujatia a Zákazníkom upravujú platné obchodné podmienky daného Podujatia, pokyny Usporiadateľa, usporiadateľskej služby a prevádzkový poriadok Podujatia.
1.4. VSTUPENKA je cenina a potvrdenie umožňujúce jej majiteľovi za spravidla jednorazový poplatok vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Vstupenku nie je možné vrátiť do predaja, vymeniť alebo svojvoľne vytlačiť jej duplikát. Upravovanie falšovanie alebo kopírovanie Vstupeniek je trestné. Vstupenka je platná len s jedinečným čiarovým kódom, bez úprav a poškodenia, na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená a nie je možné ju použiť na vstup na iné Podujatie. Po opustení miesta konania Podujatia je Vstupenka neplatná. Aktuálne ceny Vstupeniek sú uverejnené na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk, a/alebo www.visitpoprad.sk.
Vstupenka bude po zakúpení prostredníctvom internetu bez zbytočného odkladu doručená Zákazníkovi (ako je definovaný nižšie) elektronicky na ním zadanú e-mailovú adresu a bude obsahovať tieto náležitosti:
organizátor Podujatia,
názov Podujatia,
dátum Podujatia,
čas začiatku Podujatia,
miesto konania Podujatia,
cenu Vstupenky,
jedinečný čiarový kód,
príp. miesto sedenia.
Predaj Vstupeniek online sa uzatvára 2 hodiny pred začiatkom Podujatia.
1.5. ZÁKAZNÍK je osoba, ktorá si zakúpila Vstupenku od oddelenia kultúry Mesta Poprad - Usporiadateľa prostredníctvom internetovej stránky www.kultura.poprad.sk, a/alebo www.visitpoprad.sk.
1.6. PRÁVA A POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA
Zákazník je ako majiteľ Vstupenky oprávnený použiť Vstupenku na jednorazový vstup na Podujatie, na ktoré bola zakúpená. Po opustení priestoru, v ktorom sa Podujatie uskutočňuje, stráca Vstupenka platnosť. Zákazník je povinný skontrolovať si Vstupenku a údaje na nej ihneď po úhrade ceny Vstupenky a jej obdržaní a prípadné vady bezodkladne reklamovať podľa bodu 1.10 týchto Všeobecných obchodných podmienok.
Odporúčame Zákazníkom informovať sa o prípadných zmenách súvisiacich s Podujatím, na ktoré bola Vstupenka zakúpená, vrátane prípadného zrušenia Podujatia, a to na internetovej stránke www.kultura.poprad.sk, a www.visitpoprad.sk.
Predložením Vstupenky pri vstupe na Podujatie vyjadruje Zákazník súhlas s pokynmi oddelenia kultúry Mesta Poprad / Usporiadateľa v mieste konania Podujatia a podmienkami, ktoré sa k nim viažu.
Pre technickú podporu súvisiacu s programom na predaj Vstupeniek môže zákazník kontaktovať podpora@cinemaware.eu.
Zákazník, ktorý je zároveň spotrebiteľom, nie je oprávnený odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“), nakoľko predmetom uzatvorenej zmluvy je poskytovanie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a ktorou sa mesto Poprad ako predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase (ust. § 7 ods. 6 písm. k Zákona o ochrane spotrebiteľa).
REZERVÁCIA VSTUPENKY
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a trvá 24 hod. od dátumu a času vytvorenia rezervácie danej vstupenky. Po uplynutí exspiračného času je vstupenka uvoľnená k ďalšiemu predaju.
Kúpou Vstupenky Zákazník berie na vedomie, že:
vstup do hľadiska po začiatku Podujatia nie je povolený,
počas Podujatia je zakázaná konzumácia nápojov a jedál, používanie audiovizuálnych zariadení a mobilných telefónov,
fotografovanie a výroba iných obrazových, zvukových a/ alebo obrazovo-zvukových záznamov sú prísne zakázané.
V prípade nedodržania alebo porušenia týchto podmienok je oddelenie kultúry Mesta Poprad oprávnené nepustiť Zákazníka na príslušné Podujatie, prípadne v závislosti od závažnosti porušenia mu zamedziť v ďalšom porušovaní týchto podmienok, napr. vykázať Zákazníka z Podujatia. Týmto nie je dotknutý nárok Mesta Poprad na náhradu škody, ktorá vznikla konaním Zákazníka. Pre vylúčenie pochybností, v prípade vykázania Zákazníka tento nemá nárok na náhradu vstupného ani sčasti.
1.7. ZRUŠENIE PODUJATIA
Pri zrušení Podujatia budú finančné prostriedky predstavujúce cenu Vstupenky vrátené Zákazníkovi najneskôr do 30 dní od termínu Podujatia. Finančné prostriedky budú vrátené na bankový účet Zákazníka, z ktorého bola úhrada ceny za Vstupenky odpísaná. Zároveň bude Zákazník o zrušení Predstavenia a o vrátení finančných prostriedkov notifikovaný prostredníctvom e-mailu.
1.8. ZMENA PODUJATIA
V prípade zmeny termínu Podujatia mesto Poprad umožní Zákazníkovi zúčastniť sa Podujatia v náhradnom termíne. Pre vylúčenie pochybností, ak Zákazník v prípade zmeny termínu Podujatia navštívi Podujatie v náhradnom termíne, nemá nárok na vrátenie vstupného, ako ani na náhradu prípadného cenového rozdielu medzi pôvodným a náhradným Podujatím, ani na inú náhradu.
Ak Zákazník nemá záujem o Podujatie v náhradnom termíne a z toho dôvodu možnosť návštevy Podujatia nevyužije, má právo vrátiť mestu Poprad nepoužitú Vstupenku, pričom uhradená cena za predmetnú Vstupenku mu bude refundovaná. O vrátenie vstupného výhradne v prípade zmeny Podujatia je potrebné požiadať e-mailom na adrese kultura@msupoprad.sk do 3 pracovných dní po plánovanom termíne prvého Podujatia. O vrátenie vstupného je možné požiadať výlučne z rovnakej e-mailovej adresy, na ktorú bolo zaslané potvrdenie o platbe za Vstupenky, pričom PDF súbor so Vstupenkami je nutné priložiť k e-mailu za účelom identifikácie platby. Finančné prostriedky budú Zákazníkovi vrátené na rovnaký bankový účet, z ktorého boli odpísané.
Pre vylúčenie pochybností, v prípade zmeny alebo zrušenia Podujatia z akéhokoľvek dôvodu nemá Zákazník nárok na náhradu iných výdavkov/nákladov v súvislosti s Podujatím, na ktoré si zakúpil Vstupenku – najmä doprava do miesta/z miesta Podujatia, ubytovanie, strava a pod. V prípade, že bude Podujatie prerušené z dôvodu vyššej moci, vzniknutá situácia sa bude riešiť ako pri zmene Podujatia podľa bodu 1.8.
1.9. PLATBA ZA VSTUPENKY PROSTREDNÍCTVOM ONLINE SYSTÉMU A DODANIE VSTUPENIEK
Po zaplatení za Vstupenky bude Zákazníkovi na ním zvolenú e-mailovú adresu bez zbytočného odkladu doručené (i.) potvrdenie o platbe a (ii.) Vstupenka v PDF súbore. Pri vstupe na Podujatie sa Zákazník preukáže
Vstupenkami v elektronickom zariadení (napr. mobil, tablet).
Vstupenkami v tlačenej papierovej forme; je nutné, aby si Zákazník elektronicky zakúpené Vstupenky vytlačil na tlačiarni a s takto vytlačenými Vstupenkami sa pri vstupe na Podujatie preukázal. V opačnom prípade mu nebude umožnený vstup na Podujatie a zároveň nemá právo na vrátenie vstupného.
1.10. REKLAMAČNÝ PORIADOK
V prípade, ak zakúpené Vstupenky obsahujú chyby (t.j. nie sú na nich uvedené údaje podľa bodu 1.4 týchto Všeobecných obchodných podmienok, resp. obsahujú chybné údaje, sú vystavené na iné ako Zákazníkom určené Podujatie a pod.), je Zákazník povinný bez zbytočného odkladu po ich obdržaní tieto vady u oddelenia kultúry Mesta Poprad / Usporiadateľa reklamovať, a to
zaslaním e-mailovej správy na adresu kultura@msupoprad.sk (žiadosti zaslané na inú e-mailovú adresu nebudú považované za reklamácie!) alebo
formou písomnej reklamácie poštou na adresu oddelenie kultúry mesta Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, SR.
V prípade reklamácie chybných Vstupeniek bude reklamácia vybavená bez zbytočného odkladu tak, že Zákazníkovi bude ponúknuté náhradné riešenie (napr. vystavenie novej Vstupenky).
V prípade, že Podujatie bolo zrušené a Zákazníkovi neboli vrátené finančné prostriedky v zmysle bodu 1.7 a/alebo 1.8, je Zákazník túto skutočnosť povinný oznámiť bez zbytočného odkladu na e-mailovej adrese podpora@cinemaware.eu alebo na kultura@msupoprad.sk .
V prípade akýchkoľvek sťažností či podnetov je zákazník oprávnený kontaktovať oddelenie kultúry Mesta Poprad
zaslaním e-mailovej správy na adresu kultura@msupoprad.sk alebo
formou písomnej korešpondencie poštou na adresu oddelenie kultúry mesta Poprad, Nábrežie Jána Pavla II. 2802/3, 058 01 Poprad, SR.
1.11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
Mesto Poprad pri predaji Vstupeniek Zákazníkom prostredníctvom online systému predaja vstupeniek spracúva osobné údaje v súlade so zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v súlade s nariadením EP a R EÚ 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, účinnými počnúc 25.5.2018 (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) v nasledovných informačných systémoch (IS) a za nasledovnými účelmi:
IS Vstupenky: zmluvné a predzmluvné vzťahy v súvislosti s kúpou Vstupeniek; súhlas s poskytnutím osobných údajov sa nevyžaduje, keďže je ich poskytnutie nevyhnutné pre účely predzmluvného a zmluvného vzťahu v zmysle § 10 ods. 3 písm. b) Zákona o ochrane osobných údajov. Rozsah spracúvaných osobných údajov tvorí meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo, údaje o platobnej karte Zákazníka.
IS Newsletter: zasielanie newsletteru o činnosti a aktivitách oddelenia kultúry Mesta Poprad (usporiadateľa), najmä o ním organizovaných kultúrnych podujatiach a o divadelných predstaveniach; na spracúvanie osobných údajov za týmto účelom sa vyžaduje súhlas dotknutej osoby, ktorý môže Zákazník dobrovoľne udeliť oddeleniu kultúry Mesta Poprad ako prevádzkovateľovi v procese nákupu Vstupeniek. Rozsah spracúvaných osobných údajov tvorí meno, priezvisko, e-mailová adresa. Súhlas Zákazník udeľuje na obdobie 5 rokov.
Oddelenie kultúry Mesta Poprad sa zaväzuje, že získané osobné údaje podľa bodu 1 a 2 bude chrániť pred ich náhodným, ako aj nezákonným poškodením a zničením, náhodnou stratou, zmenou, nedovoleným prístupom a sprístupnením, ako aj pred akýmikoľvek inými neprípustnými formami ich spracúvania. Zároveň sa oddelenie kultúry Mesta Poprad zaväzuje zachovávať mlčanlivosť ohľadom získaných osobných údajov.
Zákazník sa zaväzuje, že si je vedomý svojich práv dotknutej osoby vyplývajúcich mu zo Zákona o ochrane osobných údajov, najmä z §19 - 28. Na základe uvedeného má právo najmä na informáciu a prístup k svojim osobným údajom, právo na opravu, na výmaz a obmedzenie spracúvania osobných údajov, na presnosť osobných údajov, právo namietať spracúvanie osobných údajov, právo na automatizované individuálne rozhodovanie vrátane profilovania osobných údajov, ktoré sú predmetom spracúvania, odvolanie súhlasu so spracúvaním svojich osobných údajov podľa bodu 2.
Zákazník sa zaväzuje, že nákupom Vstupeniek prostredníctvom rezervačného systému Ticketware prevádzkovaným oddelením kultúry Mesta Poprad súhlasí s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.